HomeJongeren

Jongeren

Lid worden

Wil jij lid worden van de grootste jongeren vereniging van Nederland? Sluit je dan nu aan bij de jongeren vereniging van de oudste partij van Nederland, de Staatkundig Gereformeerde Partij.

Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!
Deze uitspraak geldt voor vele terreinen van het leven, maar zeker ook voor de politiek. Al jarenlang kent Vriezenveen naast een kiesvereniging ook een studievereniging. Deze studievereniging is met name bedoeld voor de jongere SGP-er, hoewel de oudere SGP-er of andere belangstellende ook zeker welkom is!

Elk jaar belegt het bestuur van de studievereniging 4 tot 5 avonden, waarin we nadenken over verschillende aspecten van het politieke leven. De ene keer gaan we in gedachten naar het Midden-Oosten, en buigen we ons over het Israël-conflict. Een volgende keer houden wij de ideeën van een andere partij eens kritisch tegen het licht. Ook denken we na over het beleid van de SGP. Op onze avonden is veel ruimte voor discussie, bezinning. Maar daarnaast vinden wij persoonlijke contacten ook zeker belangrijk. Zo is er altijd ruim tijd voor pauze, waarbij onder het genot van een kopje koffie of thee bijgepraat kan worden met overige aanwezigen. Maar ook wordt af en toe een excursie georganiseerd. Zo zijn wij een keer met een grote groep leden en belangstellenden een dag naar Den Haag geweest. Daar hebben wij het vredespaleis en de Tweede Kamer bezocht.
Ben jij een jongen van 16+ en nieuwsgierig geworden? Bezoek geheel vrijblijvend één van onze avonden!